Simona Halep anunța în 2018 că are un nou sponsor. În ciuda scandalului de dopaj, compania îi acordă în continuare de susținere. Mai exact, cel mai important brand care i-a rămas alături Simonei este compania de echipament sportiv Nike.
Colaborarea dintre Simona Halep și Nike nu dă semne să se oprească. Sportiva noastră reprezintă în continuare imaginea celor de la Nike. Acest lucru se poate observa și din diferitele postări ale marii campioane. Ea continuă să se afișeze cu acest brand (vezi imaginile mai jos).
Semn clar că Simona Halep este nevinovată
Mulți se întreabă, probabil, de ce Halep nu a pierdut sprijinul brandului american. O explicație ar fi legată de faptul că Nike o consideră nevinovată pe marea noastă campioană.
Contractul cu Nike a fost negociat de Ion Țiriac. Acest lucru s-a petrecut la scurt timp după ce Halep s-a despărțit de Adidas. Simona le-a cerut atunci celor de la Adidas două milioane de euro la finalul contractului cu germanii. Aceștia nu au dorit să îi dubleze câștigul avut în perioada 2013-2017.
Ei au optat să încheie contracte cu în alte jucătoare aflate în top la acel moment. Au fost avute în vedere nume precum Caroline Wozniacki, Angelique Kerber sau Garbine Muguruza.
Brandul american Nike, sponsorul de la care Halep încasează foarte mulți bani
Despre contractul cu Nike s-a scris încă din 2018. Ulterior, s-a aflat că brandul american este sponsorul de la care Simona Halep încasează foarte mulți bani. Este vorba de 1,7 milioane de dolari pe sezon.
MKT Esportivo a spus, la acel moment, că Halep a semnat un contract întins pe patru ani. Românca urma să încaseze 1.7 milioane de euro anual. Asta duce la un total de 6.8 milioane de euro pe toată durata înțelegerii.
Totuși, ibericii au menționat diferența mare care e între Halep și celelalte staruri din tenis sponsorizate de Nike.
De exemplu, Roger Federer câștiga anual 12 milioane de euro. Rafael Nadal era recompensat cu 10 milioane de euro. În paralel, Maria Sharapova lua 8.5 milioane de euro.