Cam asta ar fi istoria recentă a seriei 458 de la Ferrari. Cât despre ultimul sosit în gamă, acesta țintește clar și direct către inimile celor dornici de senzații tari. Și nu doar pentru că este animat de cel mai puternic motor V8 dezvoltat vreodată de renumita companie italiană, ci, mai ales, pentru că înglobează o mulțime de soluții tehnice preluate din Formula 1.
Conform datelor tehnice, 458 Speciale are un excepțional raport greutate/putere (2,13 kg/ 1CP) și poate atinge 100 km/h, pornind de pe loc, în doar 3 secunde.
Pentru a gestiona cât mai ușor cei 605 CP dezvoltați de propulsorul de 4.497 cmc cu injecție directă, șoferul este ajutat de sisteme precum Side Slip Angle Control sau F1-Trac. Viteza maximă pe care o poate atinge 458 Speciale este de 325 km/h, iar consumul mediu anunțat de producător nu depășește
11,8 l/100 km. Dacă există cârcotași care vor să știe cât CO2 emite o astfel de mașină, italienii sunt suficient de transparenți: 275 g/km.
Articol publicat în Suplimentul Auto Capital care a apărut împreună cu revista Capital și cu Evenimentul Zilei pe 30 septembrie 2013.
Ferrari 458 Speciale: Al treilea 458
13 octombrie 2013, 22:10
Ultima modificare în 14 octombrie 2013, 01:10
Au uimit cu 458 Italia. Au încântat cu 458 Spyder. Acum, ridică nivelul adrenalinei cu 458 Speciale.
Etichete: 458 italia,
ferrari,
italia
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cât costă o consultaţie în clinicile private din România
- Investițiile de mediu, cenușăreasa bugetului de stat
- Regimul cheltuielilor de cercetare-dezvoltare: beneficii şi constrângeri
- Misterul celor două fraude pentru care plătesc toţi fermierii din ţară
- Stratfor: Premierul ungar Viktor Orban, un bun strateg geopolitic
- Deficitul bugetar dă peste cap Codul insolvenţei
- Cine aleargă de plăcere departe ajunge
- Statul a câștigat primele procese pentru privatizarea CFR MARFĂ
- Cât cheltuieşte statul pentru subvenţia la motorină
- Românii cumpără mai multe mașini în leasing, dar mai ieftine