Criza prin care trece industria auto europeană nu pare să aibă efecte majore asupra italienilor de la Ferrari. Scăderea vânzărilor din Italia cu 164 de mașini, până la 187 de unități, ca efect al măsurilor fiscale luate de guvernul din peninsulă și îndreptate împotriva persoanelor cu venituri mari care nu își plătesc taxele, a fost acoperită de creșterea cu 17% a vânzărilor din Statele Unite, unde au fost comercializate 851 de unități.
Acest rezultat a propulsat piața din SUA la 23% din vânzările totale ale mărcii Ferrari. Și în China continuă povestea de succes a Ferrari. În marele stat asiatic au fost vândute peste 400 de vehicule ceea ce reprezintă o creștere cu 10% față de aceeași perioadă din anul precedent. Și pe piețele din Marea Britanie și Germania au fost raportate creșteri importante ale vânzărilor cu 43%, respectiv, 18%.
Vânzările-record din primul semestru al acestui an au însemnat și creșterea veniturilor subsidiarei Fiat cu 11,9%, până la 1,20 miliarde de euro.