Ferrari şi-a cerut scuze pentru un truc publicitar

Producătorul de maşini de lux Ferrari şi-a cerut scuze pentru un truc publicitar care ar putea afecta imaginea unui monument istoric din China.

Trucajul înfăţişa cum o maşină care participa la o demonstraţie Ferrari a lăsat urme de cauciuri pe un zid istoric din oraşul Nanjing. Imaginile cu maşina Ferrari care îşi demonstrează puterea de-a lungul zidului vechi de 600 de ani din Nanjing a înfuriat comunitatea internauţilor din China.

Un utilizator al reţelei Weibo, echivalentul chinez al site-ului de socializare Twitter, a scris despre insulta grosolană la adresa tradiţiilor chineze şi a culturii.

Alte voci au solicitat producătorului să-şi ceară scuze. Ferrari şi-a publicat scuzele, sugerând că incidentul a avut loc din cauza unui angajat imprudent. Însă, furia este direcţionată şi înspre oficialii locali, care ar fi fost de acord să închirieze obiectivul pentru aproximativ 12.000 de dolari americani.
SURSA: RADOR