În ultimele zile, compania Ferrari a primit o cerere de răscumpărare referitoare la datele de contact ale unora dintre clienții săi, a anunțat, luni seara, pe 20 martie, compania.
Ferrari a demarat o investigație în colaborare cu o firmă de top în domeniul securității cibernetice
„În conformitate cu politica sa corporativă, Ferrari nu va accepta nicio cerere de răscumpărare, deoarece acceptarea unor astfel de solicitări ar finanța activități criminale și le-ar permite autorilor amenințărilor să își perpetueze atacurile”, anunță producătorul auto, care a mai avut în trecut atacuri cibernetice în trecut, deși nu sunt comparabile cu acesta, notează Il Messaggero.
Compania e o țintă atractivă pentru infractorii cibernetici care caută să stocheze informații: în acest caz, referitoare la datele de contact ale clienților, dar, în general, pot fi râvnite și proiectele, produsele și brevetele, foarte valoroase pe piață.
Spre deosebire de situațiile similare din trecut care au implicat alte companii, operațiunile Ferrari nu au fost blocate.
Producătorul auto a început „imediat o investigație în colaborare cu o firmă de top în domeniul securității cibernetice la nivel mondial”. De asemenea, compania a informat autoritățile și se declară încrezătoare că acestea vor face tot ce le stă în putință pentru anchetă.
Primele măsuri au constat în informarea clienților, ținta hackerilor. „Ferrari tratează foarte serios problema confidențialității clienților săi și înțelege importanța a ceea ce s-a întâmplat. Am colaborat cu experți pentru a ne consolida în continuare sistemele, de a căror robustețe suntem încrezători. De asemenea, putem confirma că încălcarea nu a avut niciun impact asupra operațiunilor companiei noastre”, precizează compania.
Ferrari a vândut la licitație o mașină în valoare de 18 milioane de dolari
Un Ferrari în valoare de 18 milioane de dolari conduce o licitație record de mașini clasice la Amelia Island. Colecționarii bogați de mașini au cheltuit o sumă record la licitațiile de mașini clasice de la Amelia Island, care s-a desfășurat weekend-ul trecut, sugerând că piața rămâne puternică în ciuda temerilor legate de recesiune și a scăderii stocurilor.
Vânzările totale la licitația de pe Amelia Island au ajuns la suma de 178,4 milioane de dolari – un record pentru acest eveniment. Suma a depășit recordul din anul 2016 de 140 de milioane de dolari, potrivit companiei de asigurări și evenimente pentru mașini clasice Hagerty.
Peste 390 de mașini au fost vândute la un preț mediu de 455.293 de dolari, în creștere de la 435.939 de dolari, relatează CNBC. În total, un număr de 43 de mașini s-au vândut cu peste un milion de dolari, față de 33 anul trecut, arată Hagerty.
„Piața este foarte puternică, dar nu supraîncălzită”, a spus McKeel Hagerty, CEO al Hagerty. Cea mai scumpă mașină vândută la Amelia Island a fost un Ferrari 250 GT SWB California Spider din 1962. Automobilul a fost vândut pentru 18 milioane de dolari – stabilind un record pentru o mașină vândută la licitațiile de la Amelia Island.