Fetele de la LIKE ONE, invitate la Capital LIVE: În general, se câştigă între 3.000 şi 4.000 de euro pe lună

Fetele de la LIKE ONE, invitate la Capital LIVE

Proiectul nostru a început ca o joacă, a luat amploare şi a ajuns să fie un business. Înainte să ne ocupăm exclusiv de proiectul de pe YouTube şi Facebook, amândouă lucram în televiziune şi aşa ne-am cunoscut.

Am plecat amândouă de la acel loc de muncă, dar am rămas prietene. La un moment dat ne-a venit idea să facem  entertainment. Când ne-am apucat aveam fiecare loc de muncă, dar am fost nevoite să renunţăm la ele pentru a ne ocupa de proiectul nostru. Totul a început în 2015, iar în 2016 am renunţat la joburile noastre,

Am avut parte de un feedback foartet bun din partea oamenilor. Noi practic am crescut odată cu trendul de vlogger în România. Am fost primele femei care au facut asta într-o lume a bărbaţilor, ceea ce cred că ne-a adus şi succes.

Putem spune că suntem pioniere ale acestei pieţe şi am adunat pe facebook aproape 800.000 de abonaţi. Noi facem comedie pe internet, dar, pentru că suntem femei putem acoperi şi alte subiecte, precum beauty, fashion şi altele, însă noi ne-am axat doar pe acest domeniu. Putem spune că suntem varianta feminină a lui Bromania. Suntem creatoare de content, dar le răspundem oamenilor care au curiozităţi în ceea ce ne priveşte. Pe lângă vine-uri, ocazional facem şi alte filmuleţe prin care le răspundem urmăritorilor noştri la curiozităţi.

Vlogging-ul este ca un jurnal, iar vloggerii îşi expun toată viaţa pe online.

Muncim foarte mult la proiectul nostru, investim, filmăm, montăm, postăm. Singurii care ne ajută sunt colaboratorii, alţi entertaineri din mediul online. Ăsta este un job chiar full time, nu ne prostim.

Crearea conţinutului durează foarte mult, iar de cele mai multe ori, oamenii se regăsesc în glumele noastre. De exemplu, am venit cu rubrica “ardeleanca şi moldoveanca”, în care surprindem reacţiile celor două personaje aflate în aceaşi situaţie.

Cred că pentru a avea succes, trebuie să înţelegi psihologia internetului, mai exact, să înţelegi cum gândeşte lumea de pe internet şi să înţelegi ce vor oamenii să vadă. Lumea de pe internet este diferită de cea de pe stradă. Publicul nostrum ţintă este 18-36, chiar dacă mulţi cred că ne adresăm copiilor, însă, putem spune că acoperim toate categoriile de vârstă.

Generaţia 80-90 a fost prima care a început să facă schimbări şi să vadă lucrurile diferit în ţară.

În principal, banii vin din reclame.  Agenţiile vin, iar noi, ca şi creatori de conţinut, le explică cum anume produsul lor poate fi vândut de noi. Agenţiile încă nu ştiu cum merg lucrurile pe net şi faptul că oamenii trebuie integraţi în conţinut pentru a fi atraşi de produs. Noi am început să primim oferte de la 200.000 de abonaţi. Noi facem reclame subtile în care produsul este introdus în clip într-un mod smart. Nu acceptăm colaborări cu branduri în care nu ne regăsim şi încercăm să gândim ca şi publicul nostru.

În momentul în care ne-am apucat de filmări, am ştiut că trebuie să ne asumăm tot ce facem. La început aveam reţineri, dar acum suntem sigure pe noi pentru că ştim că publicul ne asimilează. Uşor, uşor încercăm să ne diversificăm contentul, cu mini emisiuni şi mini seriale. Următorul proiect ar fi un serial cu tema gramatică, în care vom  face ceva educative dar şi amuzant.

Proiectul nostrum a ajuns să aducă venituri constante datorită contractelor de colaborare cu diferite companii. În funcţie de contract, poţi câştiga între 2.500- 8.000 euro pe lună. Trebuie să ai mare grijă pentru că pagina ta nu poate fi plină de reclame. Noi nu postăm mai mult de două pe săptămână. În general, se câştigă între 3.000 şi 4.000 de euro pe lună

În primul an noi postam zilnic, iar acum culegem roadele muncii noastre şi încercăm să postăm 3-4 clipuri pe săptămână. Treaba influencerilor este foarte grea pentru că eşti sub presiunea oamenilor care au pretenţia să postezi zilnic dacă se poate. Momentele grele sunt când treci printr-o perioadă când nu ai inspiraţie. Vrem să nu repetăm glumele şi încercăm să le explicăm oamenilor că ce facem noi e un business, un job. Nu e prosteala.

Sunt artisti care colaboreaza cu noi pt a avea vizibilitate.

Nouă ni se pare că online-ul a depăşit tv-ul. Totul se învârte pe online, iar artiştii aleg să aibă colaborări cu vloggeri.

Urmează lansarea site-ului likeone.ro, cu conţinut poate un pic mai serios. Cu timpul, site-ul va fi o altă sursă de venituri.

Invitate: RUXI SI CREATA, vloggeritele LikeOne

 

Posted by capital.ro on Wednesday, October 25, 2017