Magazinul are o suprafață totală de 280 mp, iar renovarea și modernizarea acestuia au necesitat o investiție de peste 150.000 de Euro. Noul concept replică atmosfera unei săli de sport. În prezent, FF Group Romania aperează o rețea de 18 puncte de vânzare care comercializează brandul Nike, dintre care 15 magazine exclusive și trei de tip outlet, având o suprafață comercială totală de peste 5.000 mp.
„Decizia comună FF Group și Nike de a investi în modernizarea magazinului din Afi Palace Cotroceni a venit firesc, în urma analizei performanțelor sale comerciale și a potențialului de dezvoltare al mall-ului”, a declarat Mălina Soare, Marketing Manager al FF Group Romania.
Compania are o colaborare de tradiție cu Nike, numărându-se printre primii distribuitori ai brandului în Europa. În Grecia, parteneriatul strategic cu Nike a început din anul 1979, iar pe piața autohtonă din 1999.
În decursul celor 15 ani de colaborare cu cel mai important producător global de echipament sportiv, FF Group Romania a dezvoltat o rețea proprie de retail, la nivel național. Totodată, derulează parteneriate cu alţi retaileri de profil pentru distribuția produselor Nike în cele mai mari orașe din România.
“2014 este un an important pentru noi, implementarea noului concept de retail în magazinul Nike din Afi Palace Cotroceni fiind primul dintr-o serie de proiecte de amploare care se vor derula pe tot parcursul anului”, adaugă Mălina Soare.
În cei 15 ani de prezență în România, compania – cu afaceri de peste 45 mil. euro – a devenit cunoscută ca distribuitor al brandurilor Nike, Converse, Juicy Couture, UGG Australia, Scotch&Soda, G-Star Raw, Franklin&Marshall și retailer pentru brandurile Polo Ralph Lauren, Boss Orange, Napapijri, American Vintage, Pepe Jeans London etc.
FF Group Romania, parte a Folli Follie – Grecia (FF Group), are 370 de angajați şi administează, la nivel naţional , o reţea de 29 de magazine, de tip monobrand (Nike, Folli Follie, Calvin Klein Jeans), multibrand (collective, _kix) şi outlet-uri.