FF Group Romania, subsidiară a grupului internațional Folli Follie – Grecia, a deschis al patrulea magazin collective din România, în Afi Palace Cotroceni, în urma unei investiţii de peste 850.000 de euro. Până la sfârșitul lui 2016, grupul de fashion elen intenționează să extindă rețeaua până la 14 magazine collective în Europa de Sud-Est.
Noul collective din Afi Palace Cotroceni , care are o suprafață totală de aproximativ 650 mp, a fost dezvoltat de o echipă de experți internaționali și menține conceptul minimalist de retail multibrand care scoate în evidență produsele și mărcile prin elemente de design, mobilier și ambianță.
Magazinul comercializează cele mai noi colecții ale unor branduri internaționale de renume, precum Boss Orange, Calvin Klein Jeans, Converse, Franklin&Marshall, G-star, Hamaki-Ho, Juicy Couture, Napapijri, Polo Ralph Lauren, Scotch&Soda, UGG Australia etc. În plus, două noi branduri – Armani Jeans și Ted Baker – au intrat în portofoliul collective începând cu sezonul de primăvară-vară 2014 și vor fi prezente cu ultimele colecții și în noul magazin.
La nivel internațional, conceptul collective a fost lansat de grup în Atena. Acest concept creativ de retail este implementat doar în spații generoase (minimum 600-800mp), poziționate fie pe artere de shopping importante sau în centrele comerciale reprezentative. Până în prezent au fost deschise în regiune opt magazine collective: patru magazine în România, trei în Grecia și unul în Bulgaria. Ca o urmare firească a globalizării politicii de retail a grupului, până la sfârșitul anului 2016 acesta intenționează să extindă rețeaua până la 14 magazine collective in Europa de Sud-Est.
„După ce, la finalul lunii martie, am redeschis magazinul Nike, implementând în premieră pentru Europa Centrală și de Est noul concept NOS, acum ne consolidăm prezența în Afi Palace Cotroceni, prin deschiderea unui magazin collective. Am luat această decizie în urma analizei performanțelor comerciale și a potențialului de dezvoltare al mall-ului”, spune Mălina Soare, director de marketing al FF Group Romania.
Cu 370 de angajați, FF Group Romania – distribuitorul autorizat al brandului Nike pe plan local și cel mai mare comerciant de francize din țară, atât ca număr de magazine, cât și ca vânzări – operează magazine monobrand (19), magazine de tip multibrand (8)şi magazine de tip outlet (3) în toate oraşele mari din ţară (Bucureşti, Brașov, Cluj Napoca, Constanţa, Deva, Iaşi, Oradea, Ploieşti şi Timişoara).
În cei 15 ani de prezență în România, compania – cu afaceri de peste 45 mil. euro – a devenit cunoscută ca distribuitor al brandurilor Nike, Converse, Juicy Couture, UGG Australia, Scotch&Soda, G-Star Raw, Franklin&Marshall și retailer pentru brandurile Polo Ralph Lauren, Boss Orange, Napapijri, American Vintage, Pepe Jeans London etc.
Grupul de fashion elen vrea să deschidă şi un e-shop în a doua parte a lui 2014.