Anul trecut, grupul auto Fiat Chrysler a vândut 732.000 de automobile de teren marca Jeep.
‘‘Această creştere ar urma să vină de acolo unde sunt oportunităţi’‘, a declarat preşedintele director general pentru marca Jeep, cu ocazia unei prezentări în faţa investitorilor.
Manley a subliniat că, în prezent, vehiculele Jeep sunt produse la patru uzine din SUA însă în anul 2018 automobilele Jeep ar urma să fie asamblate la zece facilităţi de producţie din şase ţări, printre care Brazilia şi China. Peste cinci ani aproape jumătate din vehiculele Jeep ar urma să fie produse în afara Americii de Nord. De asemenea, numărul de reprezentanţe Jeep ar urma să crească cu 1.300 până la aproape 6.000 de unităţi în 2018, cea mai mare creştere urmând să aibă loc în regiunea Americii de Sud şi Asia-Pacific.
Până în 1990 Jeep a fost cea mai bine vândută marcă de automobile de teren din lume însă în prezent se situează pe locul şase la nivel mondial şi pe locul al treilea pe piaţa din America de Nord. Strategia Jeep pentru următorii cinci ani prevede lansarea a două noi modele, printre care un SUV care va relansa marca Grand Wagoneer, acesta urmând să fie cel mai mare SUV din gama Jeep.
Directorul general de la Fiat şi Chrysler, Sergio Marchionne şi-a propus să finalizeze fuziunea dintre Fiat şi Chrysler până la sfârşitul lui 2014 în ideea de a da naştere Fiat Chrysler Automobiles, cel de al şaptelea constructor auto mondial.
Agerpres