Cel mai mare producator italian de autovehicule a inregistrat in al doilea trimestru venituri de 15,2 miliarde de euro si un profit de 593 de milioane de euro, in crestere cu 12%, respectiv cu aproximativ 115% fata de aceeasi perioada din 2006, informeaza Bloomberg. Totodata, cota de piata a companiei a crescut in Europa, de la 7,6% la 8,2%.

Fiat a inregistrat o crestere a vanzarilor de 7,2% in primele sase luni ale anului, cea mai mare inregistrata de un producator european.

Compania a inceput sa-si reduca costurile de productie prin folosirea unor componente de baza la mai multe modele, ceea i-a permis sa construiasca mai multe modele in aceeasi fabrica. Vanzarile puternice au ridicat si economiile companiei. Prin schimbarile din sistemul de productie, marja profitului operational al companiei a crescut la 4,35%, depasind-o pe cea de 4,07% inregistrata de Volkswagen, cel mai mare producator european de masini.

Semestrul acesta Fiat a lansat o versiune moderna a modelului 500, un simbol al anilor 1950-1960. Tot in acesta perioada a lansat modelul Linea si modelul Bravo.

Sursa: Bloomberg