Având în vedere inteția declarată a consiliului de administrație al grupului Fiat de a urca în gamă modelele companiei, este posibil ca în zona „low-cost” a pieței să rămână sufficient loc pentru apariția unei mărci asemănătoare Dacia. „Trebuie să vedem dacă va rămâne loc în zona de jos a pieței după ce Fiat se va muta ceva mai sus”, a continuat Marchionne. Potrivit acestuia, viabilitatea unui astfel de demers este legată strâns de producerea vehiculelor de acest tip în afara Europei. Asta pentru că pe bătrânul continent costurile de producție sunt prea ridicate și nu pot asigura succesul unei astfel de mărci.
Conform presei italiene, pentru a își atinge scopul, șeful Fiat ar putea readuce în actualitate o marcă achiziționată cu ani în urmă de companie dar care a fost lăsată să dispară: Innocenti.
Fiat ia în calcul crearea unui brand low-cost după modelul Dacia
19 februarie 2013, 09:10
Ultima modificare în 19 februarie 2013, 11:10
Șeful grupului italian, Sergio Marchionne, se declară interesat de ideea lansării unui brand low-cost care să copieze în mare parte rețeta grupului Renault în privința Dacia. „Ne întrebăm dacă este loc pentru o marcă asemănătoare Dacia în universul Fiat”, a declarant recent oficialul.
Etichete: dacia,
fiat,
low-cost,
marchionne,
renault
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook