Fiat, planuri mari pentru 2009 în România

AutoItalia Group, importatorul oficial al marcii Fiat in Romania si-a propus finalizarea unei serii de investitii indraznete in 2009, pentru a-si mentine tendinta de crestere. Prima investitie ce urmeaza sa fie finalizata este un nou complex integrat in Bucuresti, a carui valoare se ridica la circa 4-4,5 mil. euro. Ulterior, compania isi va extinde reteaua de concesionari cu patru noi locatii in tara si zece noi complexuri auto integrate in care vor fi relocate showroom-rile deja existente. Au

AutoItalia Group, importatorul oficial al marcii Fiat in Romania si-a propus finalizarea unei serii de investitii indraznete in 2009, pentru a-si mentine tendinta de crestere.

Prima investitie ce urmeaza sa fie finalizata este un nou complex integrat in Bucuresti, a carui valoare se ridica la circa 4-4,5 mil. euro. Ulterior, compania isi va extinde reteaua de concesionari cu patru noi locatii in tara si zece noi complexuri auto integrate in care vor fi relocate showroom-rile deja existente.

Autoitalia Group a comercializat 10.070 de automobile Fiat anul trecut in Romania, prin divizia Fiat Turisme, care a urcat doua locuri, pana pe pozitia a saptea in clasamentul importatorilor, comparativ cu anul precedent.

Vanzarile marcii au crescut cu 4% in 2008, iar cota de piata a fost majorata de la 3,1% in 2007 la 3,72% anul trecut, in contextul unei piete cu scaderi dramatice pe final de an.

Cele mai vandute modele au fost Fiat Linea (1689 unitati), Fiat Grande Punto (1620) si Doblo Panorama (1521 unitati), urmate indeaproape de Fiat Bravo (1083 unitati).

In segmentul vehiculelor comerciale, Fiat Professional s-a mentinut in pozitia de lider al pietei de profil, cu o cota de 15% din piata totala si 20% din piata de import.