Laura Soave, managerul mărcii Fiat în SUA, consideră că “Fiat 500 a fost întotdeauna maşina potrivită pentru momentul potrivit” și anticipează că noul model va deveni o vedetă a unuia dintre cele mai dinamice segmente auto din SUA, cel al mașinilor mici, până acum destul de ignorate de consumatorul american.
Fiat 500 sosește în America într-un moment în care o întreagă generație de își redefinește stilul de viață și percepția asupra bunurilor, punând accent pe valoarea a ceea ce pot ele oferi și pe avantajele pentru mediu și societate.
Cu alura Made in Italy inconfundabilă, cu farmecul și designul inedit, dar și cu o serie de caracteristici tehnice și standarde de consum și emisii extrem de apreciate, Fiat 500 își propune să se insinueze într-un univers auto cu totul nou.
Versiunea comercializată în SUA este produsă în Mexic, pornește de la un pret de 15.500 de dolari și are o serie de noi specificații pentru a se adapta pieței nord-americane: o structură ranforsată, noi suspensii, un nou tip de ABS, un rezervor cu capacitate mărită, sisteme de încălzire și răcire calibrate pentru temperaturi extreme, scaune redesenate pentru călătorii pe distanțe lungi, o cutie automata cu 6 viteze și un nou sistem de sunet BOSE.
Gama va include pentru început motorizarea 1.4 MultiAir – 101CP, trei niveluri de echipare (Pop, Sport și Lounge) și 14 culori exterioare. Ca și în Europa, mașina va putea fi personalizată într-o multitudine de configurații grafice.
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/OOCV_9CZ13M?fs=1&amp;hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/OOCV_9CZ13M?fs=1&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
SURSA: Fiat