Fiica lui George Copos mai face un pas: anunță un nou brand pe care vrea să-l ducă și în străinătate

Fiica milionarului George Copos, Alexandra, continuă să dezvolte businessul omului de afaceri, și anunță o nouă cafenea-concept marca ANA PAN, care aduce spiritul New York-ului în București. Mai mult, în următorii ani, vrea să ducă noul brand pe piața internațională.

Cu ANA Baking Co., soluția oferită, spune Alexandra Copos de Prada, CEO& Chairwoman of the Board ANA PAN & Ana Hotels, ”este un mix creativ de cafenea, patiserie și mini-bistro”.

„ANA PAN a avut un an bun în 2014, iar unul dintre cele mai importante momente a fost transformarea unuia dintre primele magazine ale rețelei într-unul cu format inovativ: ANA Baking Co. Obiectivul nostru este consolidarea noului brand, iar primul pas este deschiderea unui nou magazin în viitorul apropiat. În următorii ani, ne dorim să ajungem la un număr de 5-7 locaţii ANA Baking Co. în București și în ţară, iar în 2017 ne propunem să introducem conceptul astfel rafinat pe piaţa internaţională”, spune Cătălin Metehău, Director General ANA PAN

Designul este unul rustic- industrial, cu accente de lemn, metal și ceramică ce imită cărămida. ANA PAN este cel mai recunoscut lanț de cofetărie, patiserie și panificație din București. Primul magazin a fost fondat în 1990.

Astfel, business-ul lui George Copos merge mai departe chiar dacă în 2014 acesta a fost condamnat la 4 ani de închisoare. Averea omului de afaceri a rămas egală cu cea din anul precedent, chiar în ușoară creștere.

Conform ediției din 2014 a TOP 300 Capital, familia Copos are o avere estimată la 152-155 milioane de euro. În 2013, averea lui George Copos era de 150-155 milioane de euro. Totuși, omul de afaceri a pierdut de la începutul crizei aproape o treime din avere, mai exact 75 de milioane de euro.