Înclinaţia românilor spre noile tehnologii şi-a spus cuvântul şi în box office-ul realizat de Cinemagia în săptămâna 10-20 septembrie. Astfel, lider în perioada amintită a fost filmul 3D „Final Destination” („Destinaţie finală”), care a adus, în doar un weekend de la lansare, 21.767 de spectatori în sălile de cinema. Pelicula horror „Final Destination” a realizat încasări de 118.000 de euro şi a reuşit să surclaseze comedia „The
Înclinaţia românilor spre noile tehnologii şi-a spus cuvântul şi în box office-ul realizat de Cinemagia în săptămâna 10-20 septembrie. Astfel, lider în perioada amintită a fost filmul 3D „Final Destination” („Destinaţie finală”), care a adus, în doar un weekend de la lansare, 21.767 de spectatori în sălile de cinema.
Pelicula horror „Final Destination” a realizat încasări de 118.000 de euro şi a reuşit să surclaseze comedia „The Ugly Truth” („Adevărul gol-goluţ”), lider în săptămâna precedentă.
Comedia romantică cu Gerard Butler şi Katherine Heigl a adus în cinematografe în ultima săptămână 19.965 spectatori şi a avut încasări de 76.000 de euro. Cumulat, în cele două săptămâni de la lansare, „The Ugly Truth” a avut 37.566 spectatori şi încasări de peste 155.000 de euro.
„Inglourious Basterds” („Ticăloşi fără glorie”), filmul în regia lui Quentin Tarantino, a coborât pe cea de-a treia poziţie în box office. Acesta a avut în ultima săptămână 13.963 de spectatori şi a încasat 54.000 de euro.
Box Office România, realizat de Cinemagia.ro, este alcătuit săptămânal, conform rapoartelor primite de la distribuitorii de film locali.
SURSA: Cinemagia.ro