Finala Euro 2016, Franţa-Portugalia, a avut 3,7 milioane de telespectatori în minutul de maximă audiență

Finala Campionatului European de fotbal, transmisă de Pro TV, a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, fiind urmărită de aproape 3,3 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare.

În minutul de maximă audiență, de la 22:31, peste 3,7 milioane de telespectatori urmăreau meciul dintre Portugalia și Franța, se arată într-un comunicat al Pro TV. 

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 22,3 puncte de rating și o cotă de piață de 61,5%, următorul post clasat înregistrând rezultate de aproape 10 ori mai mici: 2,3 puncte de rating și 6,3% cotă de piață, informează comunicatul citat. 

Portugalia a învins Franţa cu 1-0 prin golul marcat de Eder în minutul 109 şi a devenit campioană europeană la capătul celor 120 minute regulamentare de joc.