Finanțare record pentru expansiunea globală! Revolut pune la bătaie 500 milioane de dolari

Cei de la Revolut au planuri mari pentru 2020. Au pus la bătaie 500 de milioane de dolari. Toată suma reprezintă finanțarea pentru expansiunea globală.

Platforma financiară londoneză Revolut poartă discuţii cu investitorii pentru a strânge cel puţin 500 milioane dolari anul viitor, în ideea de a-şi finanţa expansiune globală a personalului şi intrarea pe pieţe precum SUA şi Japonia, transmite Reuters.

„Vrem să strângem cel puţin 500 milioane de dolari şi, posibil, ulterior, până la un miliard de dolari sub formă de datorii convertibile”, a declarat directorul general şi co-fondatorul Nikolay Storonsky într-un interviu acordat marţi Reuters. „Am făcut o companie de marketing în rândul investitorilor şi o vom continua, astfel că sperăm că peste câteva luni vom finaliza strângerea de fonduri”, a adăugat Storonsky.

Revolut a înregistrat un ritm de creştere puternic de la lansarea sa în 2015 şi în prezent se laudă cu peste opt milioane de utilizatori. În paralel, platforma a demarat un proces de expansiune globală care prevede lansarea pe pieţele din SUA şi Singapore în acest an, precum şi extinderea parteneriatelor cu firmele de plăţi Visa şi Mastercard.

Storonsky a subliniat că Revolut urmează să îşi extindă personalul cu 5.000 de angajaţi până la finele lui 2020 de la 1.800 în prezent. „În prezent, petrec aproximativ 60% din timpul meu făcând angajări”, a dezvăluit Storonsky.

În 2018, pierderile nete înregistrate de Revolut s-au dublat până la 33 de milioane lire sterline, dar veniturile au crescut de la 13 până la 58 de milioane lire sterline, după ce compania a investit semnificativ în dezvoltarea sa.

Utilizatorii Revolut îşi pot deschide un cont curent în câteva minute, direct din aplicaţie, pot cheltui, primi sau trimite bani oriunde în lume la cursul de schimb inter-bancar, pot avea expunere imediată la criptomonede şi se bucură de un nivel ridicat de siguranţă online şi offline datorită tehnologiei de ultimă generaţie care stă la baza produsului.