Prin transformarea conceptului de terminal de plată în stații de plată, SeflPlay devine cel mai important jucător din domeniu.
„Clienții din 750 de localități din țară pot face plățile pentru peste 100 de servicii regionale, naționale și internaționale.”, transmite compania.
Procesul de rebranding implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală cu brandul SelfPay și lansarea stațiilor de plată.
“Business-ul nostru a trecut la nivelul următor, așa că am simțit nevoia de schimbare pentru a ne diferenția mai clar față de competiție. Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi și conceptul de «stație de plată», mult mai ușor de identificat în rândul clienților noștri, ne determină să anticipăm în 2018 o creștere de cel puțin 70% a cifrei de afaceri și a numărului de tranzacții comparativ cu anul trecut”, a afirmat Adrian Badea(foto), șeful SelfPay.
Cifra de afaceri a crescut cu 26,7% în anul 2017, la 66,3 milioane de lei. Avansul raportat anul trecut de ZebraPay SRL (denumirea companiei nu va fi schimbată în urma rebrandingului) are la bază extinderea rețelei de terminale, adăugarea de servicii noi și creșterea semnificativă a serviciilor de plăți facturi. Anul trecut, compania a procesat plăți în valoare de 653,3 milioane lei, cu 33% mai mult față de 2016. Numărul de tranzacții procesate a crescut cu 19%, la 7,5 milioane, de la 6,3 milioane în 2016. Rețeaua SelfPay cuprinde 3.000 de stații de plată, amplasate în peste 750 de localități din țară.