Compania IT&C Flamingo Computers va deschide, in data de 15 martie, un magazin in cadrul centrului comercial Real din Baia Mare, informeaza un comunicat al companiei. Inaugurarea face parte din strategia de dezvoltare a Flamingo Computers, care se axeaza pe deschiderea unor noi locatii in centrele unde vanzarile retailerului IT&C sunt marcate de un trend ascendent. “Prin deschiderea acestui nou magazin Flamingo Computers dorim sa punem si mai mult accent pe nevoia consumato
Compania IT&C Flamingo Computers va deschide, in data de 15 martie, un magazin in cadrul centrului comercial Real din Baia Mare, informeaza un comunicat al companiei. Inaugurarea face parte din strategia de dezvoltare a Flamingo Computers, care se axeaza pe deschiderea unor noi locatii in centrele unde vanzarile retailerului IT&C sunt marcate de un trend ascendent.
“Prin deschiderea acestui nou magazin Flamingo Computers dorim sa punem si mai mult accent pe nevoia consumatorilor nostri de a ne putea gasi cu usurinta in toate colturile tarii. Expansiunea Flamingo nu se va opri aici, acest magazin facand parte din politica de dezvoltare pe termen lung a grupului nostru. Investitia in aceasta noua locatie nu este intamplatoare, Baia Mare fiind o piata care poate oferi multe posibilitati lantului nostru de retail”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Oferta noului magazin Flamingo va fi compusa din sisteme, componente, monitoare, echipamente multimedia, periferice, telefoane mobile, accesorii si consumabile, noul magazin va oferi posibililor clienti solutii personalizate si asistenta specializata.
Potrivit comunicatului, noile magazine Flamingo Computers pun accentul pe suprafete extinse, oferta variata de produse si consilierea clientilor de catre personalul magazinului.
Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flanco, Flamingo Computers si Future Shop, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite.
Sursa: Capital 13 Martie 2007