În primul trimestru al anului 2008, Grupul Flamingo a înregistrat o creștere a vânzărillor de 38%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, ritmul de creștere fiind cu peste 23% mai mare decât evoluția pieței. Ponderea fiecărui segment de produse în totalul vânzărilor companiei a cunoscut o ușoară modificare, comparativ cu primul trimestru din 2007, pe fondul unui ritm accelerat de creștere al categoriei de produse IT și digitale, care
În primul trimestru al anului 2008, Grupul Flamingo a înregistrat o creștere a vânzărillor de 38%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, ritmul de creștere fiind cu peste 23% mai mare decât evoluția pieței.
Ponderea fiecărui segment de produse în totalul vânzărilor companiei a cunoscut o ușoară modificare, comparativ cu primul trimestru din 2007, pe fondul unui ritm accelerat de creștere al categoriei de produse IT și digitale, care au contribuit cu 57% la vânzările retailer-ului în trimestrul 1 din 2008, comparativ cu 55% în perioada similară din 2007, urmate de segmentul White Goods, cu o pondere de 22% și de produsele electronice, 21%.
Categoriile de produse care au înregistrat cea mai mare creștere a vânzărilor în primele trei luni din 2008 sunt notebook-urile, cu un avans de 460%, comparativ cu primul trimestru al lui 2007, televizoarele LCD, 250% și televizoarele tip plasmă, 190%.
Grupul Flamingo a raportat vânzări totale în valoare de peste 170 milioane RON în primele trei luni ale lui 2008, comparativ cu aproximativ 121 milioane RON, valoare înregistrată în perioada similară a lui 2007.
Creşterea valorii cifrei de afaceri s-a reflectat în indicatori precum EBITDA (care a înregistrat o creștere cu 5,6 mil RON, în comparaţie cu primul trimestru 2007) şi rezultatul net (o valoare cu 7,2 mil. RON peste valoarea înregistrată în 2007).
La finalul primului trimestru din 2008, rețeaua de magazine operate de către retailer a atins un număr total de 118 unități, cu o suprafață netă de vânzare de 52.400 mp și 970 de angajați.
Data: 12 mai 2008
Sursa: Flamingo