Compania IT isi va lansa luna aceasta noua sa
platforma de e-commerce, IBM WebSphere Commerce, informeaza un comunicat remis
redactiei. Investitia in implementarea, promovarea si suportul acestei
platforme pe cele patru site-uri comerciale ale companiilor grupului Flamingo
International va fi de 500.000 euro, pana la sfarsitul anului.    

IBM WebSphere Commerce asigura, in acelasi
timp interactiunea directa cu clientii si cu alte companii, dar si interactiunea
indirecta cu acestia, prin canalele de distributie partenere, permitand chiar
implementarea ambelor optiuni in mod simultan. Conform reprezentantilor
Grupului Flamingo International, noua platforma nu ofera doar posibilitatea de
a derula un nou tip de business printr-un singur canal, ci reprezinta o oportunitate
de a a optimiza afacerile derulate prin toate canalele, si de a oferi asistenta
clientilor.

Platforma ofera o infrastructura bazata pe o platforma
unitara care permite administrarea unor site-uri web complexe, specializate in
comertul online business-to-business si business-to-consumer. Alaturi de
platforma WebSphere Commerce, Flamingo International va utiliza un program aditional,
IBM Sales Center. In ceea ce priveste volumul tranzactiilor, noua platforma va
avea posibilitatea de a sustine mii de tranzactii pe ora.

De asemenea, platforma IBM WebSphere Commerce
va putea fi imbunatatita in viitor, prin activarea unor noi optiuni, in functie
de nevoile pietei si ale clientilor.

Utilizata de companii precum Sony sau Ikea,
platforma IBM WebSphere Commerce este considerata una dintre cele mai performante
solutii de e-commerce din industrie.

Sursa: Capital