Compania IT intentioneaza sa se axeze in urmatoarea perioada pe diversificarea serviciilor si adaptarea acestora la nevoile si cerintele consumatorilor, informeaza un comunicat remis redactiei. Un studiu realizat la nivel national si citat de Grupul Flamingo International releva ca aproape jumatate dintre cumparatorii de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania considera ca decizia lor de cumparare este influentata direct de calitatea serviciilor oferite de catre
Compania IT intentioneaza sa se axeze in
urmatoarea perioada pe diversificarea serviciilor si adaptarea acestora la
nevoile si cerintele consumatorilor, informeaza un comunicat remis redactiei.
Un studiu realizat la nivel national si
citat de Grupul Flamingo International releva ca aproape jumatate dintre cumparatorii
de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania considera ca
decizia lor de cumparare este influentata direct de calitatea serviciilor
oferite de catre retaileri in procesul de achizitie si/sau post-achizitie.
Printre cele mai solicitate servicii oferite in
cadrul magazinelor care comercializeaza produse electronice, electrocasnice si
IT&C se numara informarea consumatorilor asupra produselor prezente la
raft, asigurarea unor sisteme variate de creditare, oferirea asistentei de instalare
si/sau livrare la domiciliu, efectuarea comenzilor prin Internet, precum si prelungirea
contractelor de garantie, peste perioada standard.
In acest sens, Flamingo International a implementat
un sistem de traininguri pentru angajati si a adaugat o gama de servicii similara
cu cea oferita in lanturile de retail de Europa de Vest.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata
din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul
de produse IT&C, electronice si electrocasnice. In prezent, reteaua Flanco
detine peste 90 de magazine, iar reteaua Flanco World 13 magazine, numarul acestora
urmand sa ajunga la 20 pana la sfarsitul anului.
Sursa: Capital