Flamingo International şi-a dublat vânzările de laptop-uri în trimestrul al treilea

Retailerul de produse IT&C, electronice si electrocasnice a inregistrat o crestere de 120% a vanzarilor de notebook-uri in trimestrul al treilea din 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, informeaza un comunicat remis redactiei. In aceeasi perioada, retailer-ul a inregistrat o crestere de 20% atat pentru sistemele desktop cat si pentru televizoarele LCD. In trimestrul al treilea, magazinele Flamingo Computers au obtinut o cota de 9,7% din piata PC-urilor, livrand ap

Retailerul de produse IT&C, electronice si
electrocasnice a inregistrat o crestere de 120% a vanzarilor de notebook-uri in
trimestrul al treilea din 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut,
informeaza un comunicat remis redactiei. In aceeasi perioada, retailer-ul a inregistrat o crestere de 20% atat pentru sistemele desktop cat si pentru televizoarele LCD.

In trimestrul al treilea, magazinele Flamingo
Computers au obtinut o cota de 9,7% din piata PC-urilor, livrand aproximativ
18.000 de sisteme desktop, notebook-uri si servere. Flamingo International
estimeaza ca vanzarile aferente celui de-al patrulea trimestru vor contribui cu
40% la totalul vanzarior anuale inregistrate de catre retailer.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata
din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul
de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al
doilea cel mai mare jucator de pe piata de profil. Din anul 2005, compania Flamingo
International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.

Sursa: Flamingo

Data: 3 Decembrie 2007