”Este cel mai bun an al nostru, din istorie. Am înregistrat o cifră de afaceri de 777 de milioane de lei (175 de milioane de euro), în condiţiile în care flanco.ro şi optimizarea platformelor IT”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. În partea a doua a anului trecut, Flanco a vândut 10.000 de produse din brandul propriu, Vision, precum aparatele de aer condiţionat, electrocasnicele de bucătărie, televizoarele şi telefoanele.
”Nu suntem pe deplin mulţumiţi de cum au mers aceste vânzări, dar pe partea de electrocasnice am avut ceva probleme. Am încheiat anul cu 1.357 de angajaţi şi 100 de magazine. Acum avem 104 magazine, iar în două zile vom avea 106”, a mai spus Sîrbu. Potrivit acestuia, veniturile online generate de site-ul flanco.ro au crescut cu 60%, iar în 2016 vor ajunge la 20%.
Referitor la investiții, în 2015, compania a investit 10,6 milioane de lei în dezvoltare, în principal în deschiderea a 12 magazine noi, precum şi în site.
Mai departe, Sîrbu a subliniat că mizează pe o creștere de 20% a vânzărilor, anul acesta, în timp ce piața ar putea să crească între 12 şi 14%. Iar ca parte a strategiei de dezvoltare, vor mai fi deschise încă 30 de magazine.