Flanco a inaugurat cel mai nou magazin al rețelei, în Unirea Shopping Center, care vine cu un design inovativ, concept original al companiei, fiind primul magazin în care toate produsele pot fi nu numai văzute, ci și testate, pentru că sunt în permanență în funcțiune.
Retailerul a investit două milioane de euro (inclusiv stocul de marfă) în lansarea acestui magazin, mizând pe faptul că viitorul în retail va fi reprezentat de un grad maxim de interactivitate a clientului atât cu produsele din magazin, cât și cu fiecare dintre consilierii de vânzări specializați.
Noul magazin Flanco, din centrul comercial Unirea, este cel mai mare din rețea, având o suprafață de 2.300 metri pătrați, este situat la etajul 3 și are o arhitectură revoluționară pentru România, fiind împărțit în mai multe zone în care clienții văd, simt și testează tehnologiile încorporate în fiecare dintre produsele IT, electronice și electrocasnice, înainte de a le cumpăra.
“Creșterea business-ului trebuie să vină din valoarea adăugată pe care clientul o percepe nu numai la nivel de oferte promoționale, ci și la nivel de relație cu produsele și angajații din magazine. Noul magazin Flanco ar putea fi definit printr-un singur cuvânt, interactivitate. Ne propunem să oferim clienților noștri o experiență unică și cel mai ridicat grad de informare înainte de a achiziționa un produs, dat fiind că vindem produse cu care interacționăm zilnic, pe termen lung.” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Flanco estimează pentru cel mai reprezentativ magazin al rețelei, prin dimensiune și amplasament, un număr de circa 1.000 vizitatori zilnic și vânzări de peste 3200 euro/mp/an datorită amplasării într-o zonă cu trafic extrem de ridicat, precum și a conceptului unic pe piață, care va atrage un număr mare de clienți.