Peste 750.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco. Dintre acestia, peste 120.000 au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie.

Cele mai cautate produse din oferta Black Friday au fost televizoarele Smart, care au reprezentat mai mult de jumatate din vanzarea totala de televizoare, notebook-urile, tabletele, telefoanele smart si produsele electrocasnice incorporabile.

In 2013, stocul total al produselor din oferta a numarat peste 450.000 de unitati, iar peste 2.000 de repere unice au fost incluse in campanie, cu reduceri de pret situate intre 10% si 80%. In primele 14 ore de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vanzari echivalente cu 80% din vanzarea pe cele 3 zile de eveniment din 2012.

Cateva cifre relevante pentru editia 2013 Black Friday la Flanco: 30% din vanzari au fost televizoare, peste 25% au reprezentat laptopuri si tablete, telefoanele au reprezentat 10% din vanzari, iar electrocasnicele mari, 20%. De remarcat ca in 2013, cererea de electrocasnice mari a fost in scadere fata de 2012 cu 10%, fapt ce releva o anumita saturatie a consumului pe aceasta categorie de produse si o elasticitate mai redusa a cererii in functie de pret.