Marina Zara va coordona strategia de marketing a Flanco, într-un moment în care business-ul companiei cunoaşte un ritm de creştere dinamic.
“Marina Zara este un manager cu o impresionantă experienţă şi cu o foarte bună cunoaştere a modelului de business bazat pe interacțiunea cu clientul și pe câştigarea încrederii acestuia, pe termen lung. Ritmul de creștere a vânzărilor Flanco este unul accelerat, iar strategia de marketing, coordonată de Marina, va susține obiectivul companiei de a deveni lider de piață până în 2015, prin focus pe campanii și servicii care aduc plus valoare clienților“, a declarat Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.
“Eficienţa departamentului de marketing dintr-o companie reprezintă unul dintre principalele motoare pentru stimularea consumului, în special într-un domeniu atât de dinamic precum retail-ului electroIT. Am identificat în valorile Flanco un potenţial impresionant de dezvoltare, capacitatea de reinventare şi puterea de a influenţa semnificativ evoluţia segmentului pe care activează. Într-o piaţă în care consumatorii caută mai mult decât cel mai mic preţ, Flanco reprezintă un partener de încredere, care le oferă consultanţă, soluții și servicii de care au nevoie”, a declarat Marina Zara, Marketing Director Flanco.
Marina Zara are o experiență vastă în domeniul marketing-ului. Înainte de a se alătura echipei Flanco, a lucrat timp de 17 ani în mediul corporatist, unde a ocupat, începând cu octombrie 1998, funcţia de Marketing Director. Absolventă a Institutului Politehnic din București şi a programului MBA Asebuss, specializarea finanţe şi marketing, Marina Zara deţine o expertiză solidă în planificare strategică, media, precum și în evaluarea și analiza consumatorului.
Principalul obiectiv al Flanco, în 2012, este creşterea profitabilă a afacerii – atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro, prin campanii care să încurajeze consumul de produse electroIT. Pentru acest an, retailer-ul estimează o creștere cu 20% a suprafeței comerciale, precum și extinderea echipei cu până la 100 de noi angajați, în funcție de numărul de magazine deschise și de dinamica vânzărilor. De asemenea, eficientizarea activității are în vedere creșterea vânzării medii pe metru pătrat, de la 3.000 de euro, în 2011, până la 3.200 de euro, în 2012.