Flanco si compania de consumer finance Cetelem lanseaza un card de credit co-branded. Instrumentul de plata, lansat sub sigla Mastercard, combina facilitatile unui card de credit cu ofertele promotionale din reteaua de magazine Flanco, si va fi emis pana la sfarsitul anului in peste 100.000 de unitati, arata un comunicat remis redactiei.
“Intentionam sa oferim clientilor nostri oferte personalizate in functie de necesitatile si asteptarile lor. In viziunea noastra, comunicarea eficienta este cea adresata direct fiecarui client, in functie de stilul de viata si de resursele sale. Acesta este motivul pentru care am ales impreuna cu partenerul nostru sa oferim utilizatorilor de card solutii de finantare si avantaje importante in reteaua de magazine”, a declarat Phillippe Foursy, directorul general al Cetelem IFN SA.
Cardul de credit Flanco-Cetelem este oferit clientilor Flanco dupa incheierea unui contract de credit in reteaua de magazine. Cardul poate fi utilizat pentru a achizitiona produse Flanco precum si in retelele de comercianti si ATM-uri, atat in Romania cat si in strainatate.
Cardul poate fi folosit oriunde in lume apare sigla MasterCard si este procesat prin intermediul First Data Romania.
Cetelem IFN SA a luat nastere in mai 2005 prin preluarea Credisson International de catre Cetelem, divizia furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si detine o cota de piata de aproximativ 20% pe piata creditelor de consum din Romania. Cetelem IFN SA are o retea de peste 1.800 de puncte de vanzare in retele regionale si nationale sau parteneri locali independenti si peste 800 de angajati.
Grupul Flamingo International cuprinde trei lanturi de retail: Flanco (inclusiv Flanco World), Flamingo si Future Shop si o companie de distributie a produselor IT, FDC. Cele trei lanturi de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice, atat in Romania, cat si in Bulgaria si Serbia-Muntenegru printr-o retea de 98 de magazine. Compania de distributie Flamingo Distribution Center (FDC) din cadrul grupului isi desfasoara activitatea in sapte tari, una dintre cele mai importante fiind Olanda, din care se realizeaza si distributia regionala. In Romania o pondere semnificativa din activitatea FDC o reprezinta sectorul corporate.
Din iunie 2005 Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Situatiile financiare ale Flamingo International sunt auditate de PricewaterhouseCoopers.
Sursa: Capital 23 Noiembrie 2006