Magazinul din Galeria Carrefour Orhideea urmează a fi deschis la începutului lunii august, iar cel din Unirea Shopping Center în septembrie.
Cele două magazine noi vor mări suprafața de vânzare a lanțului Flanco cu 2,500 mp, până la 37,000 mp, acestea crescând numărul total al magazinelor Flanco din București la 11.
Flanco estimează că aceste două magazine noi vor crește vânzările companiei cu aproximativ 7-8%, în urma unei investiții de peste 5 milioane lei şi crearea a 60 noi locuri de muncă în București.
“Cota de piață Flanco în București s-a dublat în 2011 față de 2009, fapt datorat atât unei strategii de vânzare îmbunătățite, cât și extinderii rețelei sau relocării în spații comerciale cu trafic mare,” a declarat Gabriel Pereș, Sales Manager Flanco. “Deschiderea celor două magazine creează premisele consolidării cotei de piață în București, Unirea Shopping Center și Carrefour Orhideea fiind centre comerciale de interes strategic foarte mare, care oferă atât trafic cât și vizibilitate extrem de bune”, a mai declarat Gabriel Pereș, Sales Manager Flanco.
Flanco a atins încă din luna aprilie cota de piață de 10% prognozată pentru 2011, cea mai mare din ultimii 4 ani, propunându-și ca până la sfârșitul anului cota de piață să ajungă la 11%.
Pentru 2011 Flanco estimează că piața de retail de electronice, electrocasnice și IT va atinge valoarea de aproximativ un miliard euro. Asesoft Web este acţionarul majoritar al Flanco, cu un pachet de 99,9999% din acţiuni, restul aparţinând lui Adrian Olteanu, directorul general al retailerului.