Flanco estimează vânzări de 9 milioane de euro pentru cel mai nou magazin

Flanco Retail, numărul doi pe piaţa electroIT din România, inaugurează cel de-al 80-lea magazin, situat în incinta Promenada, de la care se aşteaptă să genereze vânzări anuale de peste 9.000.000 de euro în primul an de funcţionare.

Cu o suprafaţă de 1.600 de mp, noul magazin devine vedeta reţelei Flanco.  Magazinul Flanco din Promenada este rezultatul unei investiţii totale de 1.500.000 de euro.

Printre tehnologiile pe care cumpărătorii le pot vedea şi testa aici se numără tehnologia 4K – reprezentată de branduri ca Philips, LG sau Samsung – dar şi produse în exclusivitate pentru piaţa românească de electro-IT, ca ultrabook-ul Acer S7 sau televizoarele 4K Philips de 84 inch şi Samsung de 85 inch.

„Având în vedere natura locaţiei, conceptul de magazin, gama de soluţii electro-IT pregătită pentru cumpărătorii noştri, precum şi focusul intern de a livra o experienţă peste aşteptări pentru fiecare cumpărător, de fiecare dată, preconizăm că magazinul Flanco va genera vânzări anuale de peste 9.000.000 de euro în primul an de funcţionare” a afirmat Violeta Luca, CEO Flanco.

Spaţiu dedicat produselor Hi-Fi

În acest magazin s-a amenajat, în premieră în reţeaua Flanco, un spaţiu dedicat, unde pasionaţii de produse Hi-Fi pot testa produse ale mărcilor Marantz, Denon, Yamaha, McIntosh Canton,Teac, Dali, Boston Acoustics sau Pro-Ject Audio.

„Punem accentul pe produse din zona IT – telefoane, tablete, ultrabook-uri – care se adresează unui segment de clienţi dinamic şi mobil, dar şi pe cele din zona de entertainment şi cooking high end, adresate unui public exigent”, a declarat Violeta Luca.  În noul magazin Flanco va avea loc o serie de evenimente interactive săptămânale – lansări de produse, show-uri de gătit, demonstraţii de utilizare a funcţionării produselor, concerte, workshop-uri, propunându-şi să devină un punct de referinţă în retail-ul de electro-IT.