Flanco lansează garanţia All Inclusive

Flanco, retailerul de produse electronice şi electrocasnice, a lansat garanţia All Inclusive prin care se oferă repararea, înlocuirea sau returnarea banilor pentru orice produs în maximum cinci zile.Prin garanţia All Inclusive specialiştii Flanco sunt obligaţi să se deplaseze la locuinţa clientului pentru a repara produsul. Dacă defecţiunea este gravă, Flanco oferă un produs nou sau returnarea banillor în maximum 5 zile.Garanţia All Inclusive vine în completarea garanţiei primi

Flanco, retailerul de produse electronice şi electrocasnice, a lansat garanţia All Inclusive prin care se oferă repararea, înlocuirea sau returnarea banilor pentru orice produs în maximum cinci zile.

Prin garanţia All Inclusive specialiştii Flanco sunt obligaţi să se deplaseze la locuinţa clientului pentru a repara produsul. Dacă defecţiunea este gravă, Flanco oferă un produs nou sau returnarea banillor în maximum 5 zile.

Garanţia All Inclusive vine în completarea garanţiei primite de la furnizor, asigurând servicii suplimentare precum diagnosticare şi reparare la domiciliul clientului, transportul gratuit al aparatului la centrul de service şi înapoi la domiciliul clientului, repararea, înlocuirea cu un produs similar sau returnarea banilor în maximum 5 zile de la sesizare.
 
 “Flanco oferă astfel garanţia reparării sau înlocuirii unui produs într-un interval mult sub cel întâlnit în mod uzual în practică. Clientul beneficiază de asistenţă la domiciliu, transportul produsului către centrul de reparaţii, şi chiar înlocuirea produsului sau returnarea banilor,” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Costul variază în funcţie de valoarea produsui, porneşte de la 49,99 lei pentru produse sub 499,99 lei şi ajunge până la 299,99 lei pentru produse de peste 4.000 de lei, cu mai multe variante intermediare.

SURSA: Flanco