Magazinul a necesitat investiții de peste 3,2 milioane lei (stoc inclus), iar retailerul estimează că va genera în primul an de funcționare un trafic de 700.000 de vizitatori și vânzări de peste 21 de milioane de lei.

“Palas Mall Iași, unul dintre cele mai importante proiecte imobiliare ale anului 2012, reprezintă un semn de reluare a investițiilor în spații comerciale și, drept consecință, a consumului. Magazinul Flanco Palas Mall își propune să fie o adevărată destinație pentru toti cei care vor sa testeze cele mai noi tehnologii și sa participe la evenimente speciale – demonstrații live de produs, show-uri de divertisment, evenimente de shopping etc“, declară Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.

Flanco Palas Iași este deschis sub conceptul nou de magazin operațional, unde toate produsele sunt în funcțiune și pot fi testate. Pe lângă avantajul de a putea vedea, simți și testa toată gama de produse aflate la raft, clienții Flanco vor beneficia și de consultanță specializată oferită de o echipă de 20 de angajați dinamici și bine pregătiți.

Retailerul mai deține un magazin stradal în Iași, iar în perioada următoare are în vedere deschiderea a 3 noi magazine în zona Moldovei.

Noul magazin, de 1.000 mp, va aduce suprafața totală de vânzare a rețelei de magazine la nivelul de 47.000 mp, față de 41.500 mp, nivel înregistrat la finalul anului 2011.