Această campanie se adresează clienților care au nevoie de creditare pe termen lung deoarece, având cel mai mare număr de rate fixe fără costuri de pe piață la acest moment, scade suma lunară de plată și, astfel, aprobarea creditului devine mai accesibilă celor cu salarii mici și medii. Campania este valabilă pentru achiziții de peste 2.000 lei, iar clienții primesc în plus TVA-ul înapoi sub forma unui voucher transmisibil, care poate fi folosit pentru achitarea a maxim 20% din valoarea unei noi facturi în cadrul magazinelor Flanco.
 
Lanțul de retail electro-IT lansează simultan și alte 2 campanii adaptate actualelor condiții de piață și care au ca target diferitele tipuri de clienți, în funcție de disponibilățile de cash ale acestora și posibilitățile de a accesa credite.
 
Campania se adresează clienților care au posibilitatea de a achita cash, ei primind pe loc înapoi TVA-ul cash pentru orice produs plus un voucher cadou de 500 de lei transmisibil, pentru noi ahiziții în cadrul magazinelor Flanco.
 
Cea de-a treia campanie lansată de Flanco are ca target clienții care au carduri de credit la băncile partenere și oferă de asemenea posibilitatea achiziției produselor în rate fixe cu DAE % (Raiffeisen – 12 rate, Banca Transilvania- 12 rate, BCR- 24 rate )
 
“Retailul electro-IT din România este un domeniu extrem de dinamic, în care nevoile clienților se schimbă permanent din cauza instabilității economice și a fluctuațiilor de venit ale populației. Soluția constă în  oferirea unor soluții de achiziție diverse, personalizate în funcție de aceste nevoi,” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco. Campaniile sunt valabile în întreaga rețea de magazine Flanco.