Flanco, cel mai apreciat lanț de retail electro-IT, este primul retailer care lansează ofensiva promoțiilor de Crăciun. Campania desfășurată în perioada 16 noiembrie – 31 decembrie 2011 oferă grupului care face cele mai multe cumpărături în Flanco, premiul total de 100.000 lei.
Mecanismul campaniei este unul extrem de simplu. Orice achiziție realizată în perioada promoției, implică participarea la cursa pentru marele premiu, prin înscrierea achiziției într-un grup nou de cumpărături sau aderarea la un grup deja existent. Numele grupului trebuie sa fie format din minimum 5 litere și 2 cifre, urmând ca toți membrii grupului care fac achiziții în perioada campaniei, în oricare dintre magazinele Flanco, să menționeze la facturare numele grupului din care face parte. Grupul cu achizițiile care însumează cea mai mare valoare a cumpărăturilor la finalul campaniei, primește ca premiu 100.000 lei, valoare neimpozabilă.
Achizițiile din grup pot avea orice valoare iar un membru al grupului poate cumpăra de mai multe ori pe parcursul campaniei.
Detalii despre valoarea achizițiilor și clasament, vor fi disponibile online pe www.flanco.ro, astfel încât grupurile participante să poată verifica zilnic valoarea totală a achizițiilor și poziția în topul grupurilor.
“Nouă, românilor, ne place să socializăm, să avem prieteni și să câștigăm. Flanco oferă acum șansa fiecărui grup de prieteni și cunoștințe să se alieze de Sărbători pentru a câștiga suma de 100.000 lei. Inovăm astfel din nou, lansând o campanie unică, cu accente inedite, care cu siguranță va fi pe placul clienților Flanco.” a declarat Violeta Luca, Director de Marketing Flanco.
Regulamentul complet al campaniei este disponibil în magazinele Flanco și pe https://www.flanco.ro/noutati/unde-s-multi-78.
Ultimul trimestru reprezintă 31% din totalul vânzărilor anuale pentru piața de electroIT, vânzările de Crăciun având un aport semnificativ pentru economia întregului an. Flanco estimează pentru 2011 atingerea unei cifre de afaceri de 110 milioane euro.