Cu o experienţă de 11 ani în retailul electro-IT, Radu Bătrînu se alătură echipei Flanco din poziţia de Trade Marketing Manager la reprezentanţa românească a unuia dintre cei mai importanţi producători mondiali de electrocasnice. El o înlocuieşte pe Marina Zara, care a coordonat activităţile de marketing la Flanco în ultimii doi ani.
„Având cunoştinţe relevante atât în vânzări, cât şi în marketing, Radu Bătrînu va coordona activităţile de promovare şi comunicare ale companiei, cu focus pe campanii și servicii care aduc plus valoare clienților”, a declarat Dragoş Sîrbu, CEO Flanco. „Radu împărtăşeşte abordarea noastră centrată pe clienţi şi prin proiectele dezvoltate alături de Departamentul de Marketing, Flanco va câştiga şi mai mult încrederea acestora, oferind soluțiile și serviciile de care au nevoie.”
Radu Bătrînu a ocupat poziţii de management în vânzări timp de 6 ani, mai întâi în cadrul industriei alimentare, apoi în dinamicul sector electro-IT, începând cu 2003. Ca Regional Sales Manager pentru un mare producător de electrocasnice, a fost responsabil de implementarea strategiei şi îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale companiei, precum şi de coordonarea relaţiei cu partenerii comerciali. În 2007 a fost numit Trade Marketing Manager, stabilind strategia de vânzări, pe categorii de produse şi canale de distribuţie şi valorificând informaţiile despre evoluţia pieţei.
„După mai bine de 10 ani de marketing, sunt pregătit pentru noi proiecte alături de Flanco, în aceeaşi industrie dinamică, pe care o cunosc foarte bine”, a declarat Radu Bătrînu. „Departamentului de marketing dintr-o companie reprezintă unul dintre principalele motoare pentru stimularea consumului, iar Flanco are un potenţial impresionant de a influenţa evoluţia segmentului pe care activează. Sunt sigur ca la Flanco vom dezvolta proiecte inovatoare menite să câştige încrederea clienţilor pe termen lung.”
Radu Bătrînu este absolvent al Universităţii Transilvania din Braşov şi are numeroase traning-uri şi cursuri de specialitate.