Retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco a anunţat că în urma campaniei desfăşurate în perioada Campionatului Mondial de Fotbal peste 1.000 de clienţi au numit Spania drept câştigătoare, aceştia urmând a beneficia de returnarea a 25% din valoarea produselor achiziţionate. „Valoarea vânzărilor către cei care au numit Spania câştigătoare a fost de circa 1,1 milioane lei, ceea ce face ca suma ce urmează a fi returnată clienţilor să fi
Retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco a anunţat că în urma campaniei desfăşurate în perioada Campionatului Mondial de Fotbal peste 1.000 de clienţi au numit Spania drept câştigătoare, aceştia urmând a beneficia de returnarea a 25% din valoarea produselor achiziţionate.
„Valoarea vânzărilor către cei care au numit Spania câştigătoare a fost de circa 1,1 milioane lei, ceea ce face ca suma ce urmează a fi returnată clienţilor să fie în jur de 270.000 lei”, se arată într-un comunicat al retailerului.
Singura campanie de pe piaţa de electronice şi electrocasnice adresată Campionatului Mondial de Fotbal a beneficiat de participarea a 11.200 de persoane. 15,8% dintre clienţii care au cumpărat din magazinele Flanco pe durata campaniei au participat la campanie.
Preferinţele exprimate de participanţi au fost următoarele: Brazilia – 31,6%, Argentina – 30,4%, Germania – 11,3% Spania – 10,7%, Alţii – 16%.
„În condiţiile în care veniturile populaţiei scad, oamenii sunt foarte receptivi la promoţii de aceea, în prezent, derulăm un nou program, prin care returnăm integral TVA-ul de 24%” tuturor clienţilor declară Adrian Olteanu, CEO-ul Flanco.
Flanco estimează că această campanie a dus la creşterea cu circa 20% a vânzărilor. Campania s-a desfăşurat în perioada 07.06.2010 – 27.06.2010, oferta fiind valabilă pentru toată gama de produse disponibilă în reţeaua Flanco.
SURSA: Flanco