Magazinul Flanco care va fi inaugurat astăzi în cadrul centrului comercial din Sudul Capitalei, Sun Plaza, mizează pe un trafic de de 50.000 vizitatori zilnic şi vânzări de 100 de euro pe metru pătrat.
Flanco din complexul comercial Sun Plaza este, potrivit companiei, cel mai reprezentativ magazin al reţelei Flanco prin dimensiune şi amplasament.
Magazinul vine cu un concept nou pe piaţa de retail din România, fiind dotat cu mai multe puncte de informare unde clienţii pot primi consiliere din partea echipei de specialişti şi pot comanda direct produsele dorite, diminuând astfel timpul de achiziţie şi de facturare a produselor.
”Pentru magazinul din Sun Plaza ne-am dorit să venim cu ceva inedit pentru a beneficia la maximum de avantajele oferite de această nouă locaţie”, a declarat Adrian Olteanu, CEO al companiei.
Vânzări însemnate
Oficialii companiei estimează că, în primele zile de la deschidere, noul magazin va înregistra vânzări de 100 euro/ mp, pe fondul numărului ridicat de persoane care vor vizita mallul, dar şi datorită ofertelor promoţionale şi reducerilor de până la 50% disponibile în Flanco World în prima lună de la deschidere.
”Mai mult ca sigur, magazinul din Sun Plaza va deveni un punct de referinţă al retailului din acea zonă a capitalei şi va contribui semnificativ la vânzările din Bucureşti ale grupului”, a mai adăugat Adrian Olteanu.
Flanco International este unul dintre cei mai importanţi retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Compania operează două dintre cele mai cunoscute lanţuri de retail din România, Flanco şi Flanco World şi deţine, în acest moment, o reţea de 70 de magazine în cele mai importante regiuni comerciale ale ţării.