Piaţa este plină de estimări privind cumpărăturile de Black Friday în această perioadă, aşa că retailer-ul electro-IT Flanco se aşteaptă să-şi majoreze vânzările cu până la 33% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, adică să vândă de până la 130 de milioane de lei.
Aflat la a cincea ediţie de Black Friday, Flanco Retail anunţă reduceri la cele peste 400.000 de produse din stocuri care pot ajunge şi la 80% din preţul de referinţă, conform spuselor lui Dragoş Sîrbu, CEO-ul companiei.
În contextul în care Flanco Retail va ajunge la un număr de 95 de magazine în toată ţara, începând cu prima zi a campaniei de Black Friday, faţă de 87 în 2013, Dragoş Sîrbu spune că se aşteaptă la aproximativ trei milioane de cumpărături în magazinele offline cât şi în cel online.
”Vineri, pe 20 noiembrie, magazinele Flanco vor începe evenimentul de shopping încă de la ora 7 dimineața. 95% din reperele dedicate promoției de Black Friday sunt produse din stocul de anul acesta”, adaugă el.
Sîrbu a anunţat o nouă ofertă, în premieră, mai precis opţiunea de vânzări în 15 rate fără dobândă, iar clienţii fideli ai retailerului care au carduri de loialitate vor putea beneficia de ofertele Flanco cu o zi înainte, adică joi, 19 noiembrie între orele 10:00 – 16:00.
Flanco este unul dintre principalii jucători de pe piaţa de IT&C, electronice şi electrocasnice şi are peste 1.200 de angajaţi, fiind prezent în 57 de oraşe.