VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital, care se extinde în prezent atât în regiunea Europei Centrale și de Est, cât și la nivel global, anunță semnarea unui acord pentru desfășurarea operațiunilor de comerț digital ale Floria.ro.
Floria.ro alege VTEX ca partener de dezvoltare digitală
Alături de VTEX, cea mai mare florărie digitală din România oferă o experiență de navigare facilă și performantă celor care trimit flori. De asemenea, odată cu tranziția către platforma VTEX, Floria.ro își propune să-și extindă rețeaua de florării partenere, integrând funcționalități specifice unui marketplace, pentru a susține livrarea în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toată țara, cu care clienții Floria sunt deja obișnuiți.
În urma încheierii parteneriatului cu platforma de ecommerce VTEX, Floria.ro s-a concentrat pe funcționalități care oferă o experiență de cumpărături cât mai plăcută, precum filtrarea rapidă a buchetelor în funcție de orașul destinatarului, multiple modalități de plată, colecții speciale pentru evenimentele și onomasticile de peste an, un calendar personalizat cu remindere pentru principalele momente în care se oferă flori, dar și opțiunea de a oferi un card cadou sau flori împachetate în cutii elegante.
Alături de VTEX, Floria.ro aduce și o serie de funcționalități pentru florăriile partenere, specifice unui marketplace: alocare automată a comenzilor în funcție de stoc, încărcare pe intervale, verificare a disponibilității și a distanței față de adresa de livrare, precum și un dashboard personalizat pentru fiecare partener cu informații despre comenzile gestionate. După ce platforma VTEX identifică cea mai bună opțiune de livrare, florăria parteneră primește notificări prin email și sms cu informații privind noua comandă, lucru ce facilitează un proces de livrare mai eficient. Floria.ro își atinge astfel obiectivul de a livra florile în 2-4 ore la nivel național și oriunde în lume în 24 ore.
Floria.ro își extinde programul de loialitate și lansează o opțiune de abonamente florale
De asemenea, Floria.ro își extinde programul de loialitate și lansează o opțiune de abonamente florale. În plus, clienții au posibilitatea de a plasa o comandă cu livrare programată până în 365 de zile, asigurându-se astfel că persoanele dragi vor primi florile preferate în cel mai potrivit moment, indiferent că acesta este în ziua comenzii, peste câteva săptămâni sau luni.
„Orientarea către digitalizare a făcut din Floria.ro unul dintre cele mai active proiecte online din domeniul floristic, experiența celor care trimit florile fiind întotdeauna la fel de importantă ca a celor care le primesc. Inovația este parte din ADN-ul nostru, indiferent că vorbim despre funcționalități de ecommerce sau dezvoltarea platformei digitale, sau design floristic și servicii care transformă oferirea de flori într-un gest memorabil”, afirmă Marina Popescu, General Manager Floria.ro.
„Abilitatea de a integra noi funcționalități mai rapid devine un avantaj extrem de competitiv pentru aproape fiecare companie digitală. Migrarea Floria.ro pe platforma noastră de ecommerce ne-a reconfirmat cât de bine corespund capacitățile noastre de ecommerce cerințelor pieței și cât de eficient poate fi personalizată arhitectura VTEX. De exemplu, având capacități native de marketplace, am reușit să dezvoltăm pentru Floria.ro funcționalități specifice unui marketplace de florării. Acum, florăriile partenere ale Floria.ro pot gestiona mult mai ușor comenzile, oferind astfel clienților o experiență la nivelul așteptărilor lor”, adaugă Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.