Companiile alocă în acest an bugete mai mari cu 50% pentru cadourile corporate, comenzile fiind făcute cu precădere de jucători mari din IT&C, telecomunicații sau transporturi, iar coșurile cu produse premium sunt oferite în proporție de 60% angajaților.
Așa reiese din datele retailerului de aranjamente florale și cadouri online și offline FlorideLux. Compania a lansat, în octombrie, colecția corporate de Crăciun. Prețurile produselor variază între 80 de euro și 200 de euro, estimările pentru vânzări fiind de 100.000 de euro.
”Bonul de comandă va crește cu circa 50% față de perioada sărbătorilor de iarnă de anul trecut, întrucât noua colecție conține cadouri corporate cu o valoare medie de peste 100 de euro fiecare. În funcție de dimensiunile companiei, ponderea coșurilor destinate angajaților și partenerilor diferă. Astfel, în timp ce firmele foarte mari oferă tuturor cadouri, IMM-urile fac comenzi doar pentru partenerii de afaceri, fiindcă angajații lor preferă bonsurile financiare”, spune Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.
În topul companiilor care oferă cadouri corporate se află și cele care furnizează diferite servicii, de la PR, advertising și până la dezvoltare software, pentru că vor să își întărească relația de business cu colaboratorii lor.