Compania estimează că, în următorii trei ani, 15 – 20% din venituri vor fi realizate prin francizare. În prezent, grupul Floridelux.ro se află în discuții cu posibili francizați în Bacău, Bistrița, Timișoara și Mioveni, urmând ca prima franciză să fie lansată în septembrie 2012, într-un oraș cu minim 50.000 de locuitori.
“Pe lângă notorietatea dobândită în timp am constatat că tot mai mulți doresc o parte din ceea ce înseamnă FlorideLux.ro. Însă, am observat că florăriile locale cu care am lucrat nu dețin know-how-ul necesar pentru a oferi produsele noastre în zonele respective.  Astfel, am ajns la concluzia că este mult mai ușor să dezvoltăm parteneriate puternice, bazate pe un management foarte bun al resurselor, prin care un francizat poate acoperi cu ușurință un oraș de până la 300.000 de locuitori”, a explicat Marius Dosinescu, CEO în cadrul FlorideLux.ro.
Potrivit acestuia, se urmărește deschiderea unei singure francize pe oraș, întrucât mai multe francize în același loc ar duce la diluarea mesajului, a calității și ar deveni doar o afacere de cartier.
De asemenea, vorbind despre cerințele care trebuie respectate de către un francizat FlorideLux.ro, Dosinescu arată că, fără experiență în domeniul floral, în marketing sau vânzări, acesta se poate afunda rapid pe această piață, extrem de competitivă. La ora actuală, numai în Capitală există cel puțin 800 de florării stradale și clasice.
În ceea ce privește nivelul investițiilor prognozate într-o franciză Floridelux.ro, acesta este de 50.000 – 55.000 euro, fără a include marketing fee-ul de 3% pe care francizatul va trebuie să îl plătească în fiecare an și redevența anuală de 6% din cifra de afaceri. Pe termen scurt și mediu, o franciză Floridelux.ro poate genera afaceri de aproximativ 150.000 euro pe an, cu mențiunea că, în orașele mari, se poate ajunge și la 300.000 euro.
“În funcție de investiția inițială, perioada de recuperare a acesteia este de 8 – 18 luni, însă amortizarea ei depinde foarte mult de strategia pe care o realizăm împreună cu francizatul și de interesul acestuia pentru promovarea și creșterea business-ului”, a declarat CEO-ul FlorideLux.ro.
Referitor la veniturile grupului, reprezentantul Floridelux.ro estimează că veniturile din francizare vor reprezenta 15 – 20% din afacerea totală a companiei, în următorii trei ani. 
Compania nu impune achiziționarea materiei prime de la aceasta, astfel încât procentul este variabil. Începând cu cel de-al treilea an de activitate, Floridelux.ro plănuiește centralizarea aprovizionării, în așa fel încât oferta să fie mai bună decât a furnizorilor zonali și să aducă o creștere de cel puțin 40% la nivelul afacerilor. Grupul Floridelux.ro și-a propus să deschidă 47 de francize în următorii trei ani. Până la finalul lui 2012, compania mizează pe lansarea a trei francize, dintre care una în București.