Cifrele oficiale raportate de principalii doi integratori de comerţ electronic din România relevă faptul că în 2011 s-au efectuat aproximativ 3,6 milioane tranzacţii de plăţi prin card, direct din magazinele online româneşti, în valoare de 180 milioane de euro.
La acestea se adaugă tranzacţiile băncilor şi ale altor agenţi economici care procesează la extern astfel că valoarea comerţului electronic pe cardurile emise în România poate fi în jurul a 250 milioane euro, spune site-ul no-cash.ro. Datele ePayment, arată că în 2011 s-au realizat 2,17 milioane de. tranzacţii în valoare de 139 milioane de euro, în creştere faţă de 2010 când, prin sistemul ePayment, s-au procesat 2,08 milioane de tranzacţii, la o valoare de 121 de milioane de euro.
În comunicatul ePayment se arată că, la nivelul anului 2011, s-au înregistrat creşteri mari la flori – 29,62%, jucării – 23,38%, cadouri -21,26%, produse IT – 32%. Totodată, internetul se dovedeşte un canal foarte potrivit pentru organizaţiile non-profit, donaţiile online înregistrând o creştere de aproape 26% în 2011 faţă de 2010.