Folli Follie, divizia de accesorii a grupului Elmec, s-a extins în cadrul celor două galerii Famous Brands din Mall Bucureşi şi Plaza România. Pentru anul în curs, Folli Follie vizează deschiderea mai multor cornere în galerii de tipul Famous Brands cât şi inaugurarea de noi magazine, în principalele oraşe ale ţării. “Introducerea Folli Follie în galeriile Famous Brands face parte din strategia noastră de dezvoltare a brandului pe piaţa din România. Ne-am propus pentru 2
Folli Follie, divizia de accesorii a grupului Elmec, s-a extins în cadrul celor două galerii Famous Brands din Mall Bucureşi şi Plaza România. Pentru anul în curs, Folli Follie vizează deschiderea mai multor cornere în galerii de tipul Famous Brands cât şi inaugurarea de noi magazine, în principalele oraşe ale ţării.
“Introducerea Folli Follie în galeriile Famous Brands face parte din strategia noastră de dezvoltare a brandului pe piaţa din România. Ne-am propus pentru 2009 creşterea awareness-ului brandului Folli Follie în rândul celor pasionaţi de modă şi accesorii moderne de calitate. Pe piaţa internaţională, Folli Follie s-a poziţionat ca şi un brand de lux, dar totodată accesibil, cu o prezenţă constantă şi la cele mai importante târguri internaţionale de ceasuri şi accesorii. Magazinele Folli Follie sunte prezente în întreaga lume pe cele mai cunoscute bulevarde de shopping”, a declarat Malina Soare, Marketing Manager, Elmec România.
Elmec România a preluat anul trecut cele patru magazine Folli Follie pe care grupul le avea în România în calitate de francizor: Bucureşti – Baneasa Shopping City, Iaşi – Iulius Mall, Timişoara – Iulius Mall şi Constanţa – Tomis Mall.
Grupul Folli Follie este prezent în 25 de tari cu peste 370 de puncte de vânzare în Londra, Tokyo, Paris, Hong Kong, New York, Dubai, Atena, Shanghai, Seul şi în multe alte mari oraşe cosmopolite.
Anul 2008 a adus o nouă creştere a vânzărilor grupului, cu peste 32%, comparativ cu anul precedent. Din punct de vedere al categoriilor de produse comercializate, 59% din produsele vândute în anul 2008 sub brandul Folli Follie au fost reprezentate de colecţiile de bijuterii. Categoria de ceasuri a reprezentat 34% din totalul vânzarilor iar accessoriile (genţi, poşete, curele, portofele, etc) au atins 7% din valoarea vânzărilor Folli Follie.