Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord Frontieră (Lot 1) va costa aproape 459 de milioane de lei (fără TVA), potrivit Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR” SA, care a anunţat lansat licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente acestui obiectiv.
Astfel, obiectivul „Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord -Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana” prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare, între Vidra şi Comana (inclusiv staţia Comana), de la km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana) şi o serie de poduri de cale ferată.
Contractul de aproape 459 milioane de lei, fără TVA, finanţat din fonduri europene nerambursabile
Se vor executa lucrări la pod CF km 23+607 peste râul Argeş (între Haltele Vidra şi Grădiştea), pod km 18+265 peste râul Sabăr, pod km 18+402 peste râul Sabăr şi pod km 28+375 peste râul Neajlov.
Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei (fără TVA), iar sursa de finanţare este asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020, parte integrantă a Programului Operaţional Infrastructura Mare (POIM).
Conform CFR SA, termenul pentru proiectare este de şase luni, pentru execuţia lucrărilor este de 24 luni, iar perioada de garanţie a obiectivului este de 60 de luni.
Data limită pentru primirea ofertelor este 24 martie 2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi, la ora 15:00.
Anunţul de participare la procedura de licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în sistemul informatic de desfăşurare al achiziţiilor publice (SICAP), scrie Agerpres.