Cea mai mare platformă de food ordering din România, foodpanda, introduce începând de astăzi o nouă funcționalitate în meniul aplicației: butonul Livrare fără contact între utilizator și livrator, ca o nouă măsură de prevenire a răspândirii coronavirusului (COVID-19). Astfel, livratorii pot lăsa comenzile la ușa casei sau apartamentului, evitând orice interacțiune umană și posibil risc.
Pentru ca nouă funcționalitate să fie automat activată, clienții platformei trebuie să efectueze plata comenzii online, cu cardul. Opțiunea este disponibilă în secțiunea Detalii livrare, în pagina de Checkout, iar prin aceasta se transmite direct livratorului să lase comanda la ușă, fără a mai fi nevoie ca utilizatorii să completeze detalii despre modul de livrare fără contact.
Funcționalitatea este disponibilă clienților foodpanda odată cu ultima versiune a aplicației ce poate fi descărcată sau actualizată în App Store sau Google Play.
„Încurajăm tot mai mult clienții să efectueze plata comenzilor online cu cardul, ca măsură de siguranță. Prin noua funcționalitate introdusă astăzi în aplicație, le oferim utilizatorilor care fac plata electronic posibilitatea automată de livrare fără contact cu livratorul, fără a mai introduce de fiecare dată în aplicație instrucțiunile privind modul în care vor să li se livreze comenzile. Vom continua să luăm toate măsurile de siguranță necesare și să le oferim clienților noștri noi opțiuni în contextul evenimentelor legate de răspândirea noului coronavirus, pentru a evita orice posibil risc atât pentru ei, cât și pentru livratorii noștri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
În cazul în care, din diverse motive bine întemeiate, este necesară intrarea în contact cu livratorii, utilizatorii pot dezactiva noua funcționalitate prin atingerea butonului de Livrare fără contact, disponibil în secțiunea Detalii livrare.