Ford va produce în România modelul B-Max, un monovolum de clasă mică pe care grupul american urmează să îl lanseze pe piaţă. „Aspectul noului model va fi situat undeva între Fiesta şi C-Max, însă mai mic decât acesta din urmă. Producţia va începe, cel mai probabil, în acest an”, au precizat surse interne. Acestea au menţionat că în urma investiţiilor, constructorul american se aşteptă să devină în România a doua marcă după Dacia, ca volum de vânzări.
Ford va produce în România modelul B-Max, un monovolum de clasă mică pe care grupul american urmează să îl lanseze pe piaţă.
„Aspectul noului model va fi situat undeva între Fiesta şi C-Max, însă mai mic decât acesta din urmă. Producţia va începe, cel mai probabil, în acest an”, au precizat surse interne. Acestea au menţionat că în urma investiţiilor, constructorul american se aşteptă să devină în România a doua marcă după Dacia, ca volum de vânzări.
Vicepreşedintele Ford Europa, Wolfgang Schneider, a afirmat la începutul anului că grupul intenţionează să utilizeze un împrumut contractat de la Banca Europeană de Investiţii, în valoare de 400 de milioane euro, pentru dezvoltarea producţiei de vehicule comerciale, dar şi la fabricarea unui model de clasă mică, cu motor inovativ şi ecologic.
În prezent, la uzina de la Craiova se asamblează vehiculul comercial Ford Transit Connect, iar conform preşedintelui Ford Europa, John Fleming, producţia integrală a acestui model va începe după primul trimestru al acestui an.
Anul trecut, uzina de la Craiova a livrat pe piaţă 300 de unităţi Ford Transit Connect. Înmatriculările Ford în România au scăzut anul trecut cu 58%, la 7.176 de unităţi.
SURSA: Mediafax