De asemenea, nivelul de emisii de CO2 va fi cel mai mic din clasa sa, de doar 104 grame de CO2 pe kilometru, spre deosebire de rivalii săi Opel Meriva, Citroen C3 Picasso sau Renault Modus, care au un nivel al emisiilor cuprins între 109 și 119 grame CO2/km.
Motorul în trei cilindri EcoBoost de un litru va avea un consum de 4,9 litri la suta de km și 114 grame de CO2/km.
În acest an, compania americană Ford va produce la Craiova circa 60.000 de unităţi B-Max, iar pentru anul viitor preşedintele Ford România estimează construcţia a aproximativ 150.000 de maşini.
Model B-MAX va fi principalul punct de atracţie al Salonului Auto de la Geneva din martie 2012, unde Alan Mulally, preşedinte şi CEO Ford, se va afla pentru a lansa monovolumul compact care promite să impună noi standarde prin designul său unic şi cele mai bune dotări tehnologice din clasa sa.
Compania Ford a confirmat, în vara anului trecut, producţia de masă a modelului B-MAX la uzina de la Craiova, a unui nou motor cu consum redus de combustibil, de un litru, cu trei cilindri, precum şi a unui nou model de clasa B (clasa mică).
Ford B-MAX este un model inovator în clasa mică, cu o caroserie care elimină stâlpul central şi dispune de uşi glisante. Comparativ cu modelele din clasa sa, B-Max va permite un acces facil în interior, deschiderea fiind de 1,5 metri.
Reprezentanţii Ford au menţionat că mai mult de jumătate din valoarea unui autoturism B-Max va fi din componente fabricate în România.
Ford B-MAX va ajunge pe piaţa din Europa în lunile următoare.