Dan Popov, Account Manager
la Millenium: „Trebuie spart un cerc vicios: companiile sunt reticente sa investeasca in campanii online pentru ca li se pare ca acestea nu se amortizeaza, agentiile de web design inainteaza clientului propuneri „cuminti” pentru ca intentia lor este sa nu piarda clientul respectiv, si asa ajung online multe campanii neinspirate care ii lasa indiferenti pe utilizatorii de Internet. In consecinta, campania este lipsita de succes. Veriga slaba in cercul acesta o vad insa la client. Acesta trebuie convins de catre agentiile de web design ca Net-ul ii ofera ceea ce un spot TV/radio ori un panou outdoor nu ii vor putea oferi niciodata: interactiunea cu potentialul client.”

Marius Ursache, Chief Creative Officer la Grapefruit Design: „In primul rand, companiile ar trebui sa se familiarizeze cu Internetul si cu specificul publicitatii
online. Sunt diferente esentiale intre
impactul unei campanii online si cel al
uneia outdoor, print sau TV – diferente care pot duce la esec sau la succes. Creativitatea si consistenta sunt factori mult mai putin importanti. Relevanta mesajului, impactul si interactivitatea sunt reteta eficientei.Recomandarea ar fi ca aceste campanii online sa fie dezvoltate separat de campaniile clasice.”

Roxana Stoianovici, Project Manager la Green Pixel Interactive: „O campanie
online presupune concentrarea pe doua aspecte sensibil egale ca importanta: modul in care este prezentat mesajul (bannere, alte mijloace specifice mediului) si partea de media buying. In aceasta ultima privinta, pe.ro ne lovim de doua obstacole majore: lipsa unor
site-uri cu trafic mare, care sa ofere in acelasi timp si un target bun pentru campanii, precum si posibilitatile relativ limitate ale adserverelor din Romania de a tinti si urmari o campanie in cele mai mici detalii. Toate acestea pot fi
depasite in cazul in care atat companiile, cat si agentiile de publicitate online vor reusi sa ceara, respectiv sa dea, mai mult. In contextul de mai sus, este de datoria agentiilor de publicitate online
sa convinga companiile de necesitatea adaptarii a mesajului pentru web.”