Grupul Orange operează schimbări la nivelul conducerii din România, iar începând cu data de 1 mai funcţia de Chief Executive Officer (CEO) va fi preluată de către Liudmila Climoc, care a deţinut funcţia de CEO Orange Moldova, până la ora actuală, potrivit anunţului făcut, joi, într-o conferinţă de presă, de reprezentanţii companiei.
Climoc îl înlocuieşte pe Jean-Francois Fallacher, acesta din urmă urmând să preia conducerea Orange Polonia.
Modificările din structurile de conducere ale companiei telecom fac parte dintr-un plan strategic pus la punct de către Gervais Pellissier, CEO şi director executiv al regiunii europene a Grupului Orange.
Noul CEO al Orange România, Liudmila Climoc, activează de 19 ani în industria de profil. Climoc şi-a început cariera la Orange Moldova. Tot în cadrul aceleiaşi companii, începând din anul 2008, Climoc este promovată din poziţia de Chief Sales Officer (CSO) în cea de Chief Executive Officer (CEO).
Potrivit datelor oficiale, sub conducerea sa, Orange Moldova şi-a dublat baza de clienţi, până la 2,6 milioane, în acest context cota de piaţă a companiei ajungând la 57% din sectorul de mobil.
Liudmila Climoc are în palmares două premiere în industrie, pe durata mandatului său în Republica Moldova, respectiv lansarea HD Voice şi HD Voice Internaţional pentru mobil, înainte ca acestea să fie adoptate la scară largă în restul Europei.
Orange România a obţinut venituri de 235,5 milioane de euro, în primele trei luni din 2016, în creştere cu 6,5% faţă de perioada similară a anului trecut, conform rezultatelor financiare ale companiei, publicate marţi.
La 31 martie 2016, compania franceză avea, pe plan local, 10.009.000 clienţi, din care 48,2% abonaţi şi 51,8% utilizatori ai serviciilor PrePay. Comparativ cu anul trecut, numărul clienţilor companiei pe plan local s-a redus, în condiţiile în care rezultatele financiare pe 2015 indicau 10,177 milioane de clienţi. De asemenea, serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonaţi, cu o creştere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei a ajuns 1,8 milioane, în creştere cu 11% faţă de sfârşitul lui 2015.
În prezent, reţeaua Orange oferă, în România, acces la internet mobil la viteze 4G pentru 72,1% din populaţia totală şi 96,2% din populaţia urbană a României. Acoperirea 4G+ este în continuă creştere, cu 13 oraşe, în prezent.
Grupul Orange, cunoscut anterior sub numele de France Telecom, a înregistrat o cifră de afaceri mai mare cu 3,5%, în primul trimestru din acest an, până la 10,01 miliarde de euro, în principal ca urmare a creşterii numărului de clienţi din întreaga lume. La 31 martie, grupul francez număra, la nivel mondial, 191 milioane de clienţi la serviciile de telefonie mobilă şi 17,77 milioane la serviciile de telefonie fixă, în creştere cu 2,9%, în ritm anual.AGERPRES