“Acest business necesită un acţionariat mic, în care sunt angrenat alături de Rareş /Bănescu, fondatorul Retargeting.ro, n.r./. Un acţionariat mic este cu atât mai bine. După ce am vândut Floria.ro, primul lucru la care m-am gândit a fost ce altă afacere să fac, dar mai puţin în domeniul vânzării online de flori, după cum a fost înţelegerea cu cei care au cumpărat Floria.ro. M-am gândit la un business care să aducă plus valoare oricărui tip de magazin online. La un moment dat, am dat de proiectul lui Rareş şi mi-am dat seama că 90% din ideile mele le regăseam aici. Am demarat proiectul în versiune BETA la sfârşitul anului trecut”, a spus Frunzetti.

Acesta a menţionat că serviciul Retargeting va ieşi din stadiul BETA la începutul săptămânii viitoare, până în acest moment în program fiind cooptaţi 10 clienţi.

“Toată investiţia se va duce în dezvoltarea proiectului. O parte către dezvoltarea software şi o alta pe dezvoltarea pieţelor externe. Vizăm, în principal, pe plan extern, piaţa SUA, dar şi UK şi Canada. La începutul anul viitor vrem să deschidem un birou în California, iar bugetul alocat acoperă acest pas”, a afirmat Mugur Frunzetti.

Conform investitorului, pentru Retargeting lucrează, la ora actuală, 10 persoane, majoritatea pe zona de IT. Numărul angajaţilor va creşte în funcţie de numărul de clienţi ai startup-ului, echipa urmând să se extindă cu preponderenţă pe segmentul de Customer Care şi de Vânzări.

Prin intermediul noului serviciu, practic un magazin online are posibilitatea să monitorizeze activitatea clientului, iar în acest fel poate transmite acele oferte care cu adevărat sunt necesare.

“Marea majoritate a magazinelor online din România nu fac bani, ci pierd. Rata de conversie este extrem de mică. Cele mai importante puncte de care ţine cont un client sunt: preţul, încrederea în magazin şi serviciile oferite (transport, timp de livrare, garanţiile oferite etc). Noi încercăm să identificăm motivul pentru care clientul nu cumpără şi cum trebuie convins să facă acest lucru. Softul nostru se transformă, astfel, într-un 'self cognitiv' şi va învăţa din acţiunile fiecărui user în parte”, a explicat Frunzetti.

Proprietarii Retargeting.ro au precizat faptul că preţul de achiziţie al serviciului oferit diferă de la caz la caz şi poate pleca de la 200 de euro pentru un magazin online cu 20.000-30.000 de vizitatori şi 5.000 de abonaţi la Newsletter.

Mugur Frunzetti a vândut, în toamna anului trecut, către Zurich Broker afacerea Floria.ro, lider pe piaţa de florării online în România, după trei ani de business. La momentul tranzacţiei, cifra de afaceri a magazinului online era de un milion de euro iar cota pe piaţa de profil de 25%.AGERPRES